Thursday 30 October 2014

TAKE A DEEP BREATH. PICK YOURSELF UP. DUST YOURSELF OFF. AND START OVER.

Täällä ollaan vihdoin ja viimein. Tää blogimuutto osotauttu paljon vaativammaks hommaks kun alkujaan meinasin. Mulla tosiaan on ollu tää osote jo vajaan vuoden ja oon harvase viikko käyny täällä klikkailemassa tätä tyhjää sivua mutta tää alottaminen osottautu ihan mahdottomaks. Miten tää homma alotetaan? Mulla on ollu blogeja jonkun verran että luulis että tää ois jotenkin tuttua, mut ei. Ihan yhtä hankalaa joka kerta.
IMG_1242 En oo vielä ihan täysin varma millanen tää blogi tulee olemaan sisällöltään. Voi olla että tästä tulee hyvin samantapanen kun mitä mun edellinen blogi oli, voi olla että käytän tätä pohjana koulujutuille tai voi hyvinkin olla että tää homma tyssää tähän ensimmäiseen postaukseen. Who knows.

Mun edellinen blogi, Ultimate Fakebook (I know I know... minä mallia 2009 taas ollu vauhissaan), oli mulle tosi rakas ja on toki edelleenkin. Viimesimmästä postauksesta on kuitenkin jo lähemmäs vuosi aikaa ja aika monetkin asiat on kerenneet tässä muuttumaan. Joten jos siellä ruudun toisella puolella joku tätä tekstiä nyt lukee, eksyit tänne sitten Ufbookin kautta tai et, niin kaipa tässä olis jonkun näkönen esittäytyminen paikallaan.
IMG_0086
Olen siis tosiaan 20-vuotias tyttö Kouvolasta (en edes uskalla olettaa, että joku olis siellä joskus käyny). Tätä nykyä asustelen kuitenkin Helsingin Viiskulmassa, Ullanlinna ja Punavuoren rajalla. Jaan tälläsen ylisöpön kaksion mun siskon kanssa ja voisin enemmän kun mielellään vietellä mun koko loppuelämän tässä. Muutto ei kuitenkaan ole ainut uus asia mun elämässä, alotin nimittäin tänä syksynä amk-opinnot Haaga-Heliassa siellä Haagan kampuksella. Tarkotuksena valmistua joskus hamassa tulevaisuudessa keittiömestariksi. Toistaseksi oon tykännyt koulusta tosi paljon ja ainakin vielä oon sitä mieltä että kyllä tää se mun juttu on, vaikka oonkin saanu huomata että oon vielä ihan ummikko mitä keittiöhommiin tulee :D

Harrastuksia mulla ei sen kummemmin ole, mutta se ruoanlaitto ja sen lisäksi matkustelu (jotka molemmat on mun tän hetkisellä budjetilla hieman hankalia toteuttaa) on niitä mun lempparijuttuja!
IMG_0832
Tähän hätään ei nyt muuta. Kattellaan mitä tästä tulee vai tuleeko mitään!

2 comments :